یکی از کاربردی ترین انواع برنامه هایی که توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد ابزار های هواشناسی است که با ورود به فصل های سرد سال اهمیت استفاده از آن ها نیز بیشتر می شود، این اپ ها نیز با توجه به توسعه دهنده خود دارای قابلیت های مختلف و گوناگونی هستند و تلاش می کنند تا اطلاعات را به روش خاص خود در اختیار کاربرانشان بگذارند. در این پست قصد داریم با معرفی یک برنامه بی نظیر شما را به تمامی اطلاعات آب و هوایی سراسر جهان مسلط سازیم. Ventusky: Weather Maps Premium عنوان یک اپلیکیشن هواشناسی و نقشه های زنده آب و هوا مخصوص اندروید می باشد که توسط InMeteo توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از اطلاعات متنوع و گوناگونش شرایط جوی را در نقاط مختلف جهان برای کاربرانش به نمایش می گذارد و کمک می کند تا با نقشه های زنده حرکت توده های بارشی درکی عمیق از نوع بارش ها را به مخاطبین القاء نماید. همه چیز به صورت کاملا گرافیکی است و حتی جهت وزش باد و حرکت ابر ها نیز قابل مشاهده هستند و هر گونه تغییر جهتی به سرعت ثبت می شود. تمامی پیش بینی های آب و هوا در سه روز اول ساعتی و در روز های بعدی در حالت سه ساعته می باشد که خود نشان دهنده قدرت بسیاری بالای این اپ است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ventusky: Weather Maps اندروید :

  • پیش بینی های دقیق آب و هوایی با پوشش مناطقی گسترده از زمین

  • سیستم انیمیشنی نمایش حرکت ابر ها در حالت های مختلف

  • پیش بینی های دقیق آب و هوا در سه روز اول به صورت ساعتی

  • دسترسی به مشاهده جهت وزش باد

  • نمایش دقیق زمان طلوع و غروب آفتاب در مناطق مختلف

  • نقشه پوشش برف بر اساس ضخامت!

  • امکان مشاهده میزان فشار هوا در نقاط گوناگون

  • نمایش دما در مکان های گوناگون با استفاده از رنگ ها

اپلیکیشن Ventusky: Weather Maps با بهره بردن از اطلاعات دقیق و هوشمندانه و هم چنین استفاده از نقشه های زنده توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری خود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم ان را از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .

رفتن به محیط سایت

author-avatar

درباره خلیل غلام نیا

دانشجوی دکتری سنجش از دور و GIS، دانشگاه چارلز جمهوری چک سابقه بیش از هشت سال کار با داده های سنجش از دور و GIS تسلط به تجزیه و تحلیل داده های اوپتیک، راداری و حرارتی تسلط به زبان های برنامه نویسی پایتون و گوگل ارث انجین در زمینه تجزیه تحلیل مدل های هوشمند در سنجش از دور و GIS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *